La web de l'Associació Joan Carles i Amat fa servir galetes pròpies i de tercers per oferir-te una navegació d'acord als teus hàbits i preferències. Més informació.
Publicada el 30.06.2020
2020 · La petita història de Joan Carles i Amat

La idea d’engrandir amb un nou títol –el dedicat a Joan Carles i Amat- la popular col·lecció de les petites històries de l’Editorial Mediterrània neix en el context de la gestació del festival de guitarra, i a més de representar la millor forma de donar a conèixer el personatge entre el públic familiar, contribueix a crear la base social del futur esdeveniment.

La Petita Història de Joan Carles i Amat, amb textos de Joan Puigdellívol i il·lustracions de la inefable Pilarín Bayés, correspon al número 330 de la col·lecció. El finançament de la publicació, que ha tingut una tirada de 3.000 exemplars, ha estat possible gràcies a la campanya de micromecenatge que va començar a Monistrol l’agost de 2019. Ben aviat, la recaptació arribava a un 35% del pressupost, i per completar el finançament s’ha comptat amb les aportacions de diferents institucions públiques.

El moment més decisiu d’aquesta nova petita història fou el 25 de febrer de 2020 amb la visita que va fer a Monistrol Pilarín Bayés, per visitar els indrets més emblemàtics de la vila, compartir un esmorzar de treball amb els membres de l’Associació i discutir, tot seguit a la lectura dels textos, les línies mestres de la il·lustració.

A més d’abastir un gran nombre de llars de la vila, la Petita Història de Joan Carles i Amat s’ha anat repartint entre els joves alumnes de guitarra de les escoles de l’entorn i en altres àmbits del país.